
Cześć,
nazywam się Wiktor Sawoniaka
i od 11 lat skutecznie rozwijam kompetencje uczestników moich szkoleń
O TO CO MÓWIĄ UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ
DOSKONAŁA Na podstawie 23 opinii Tomasz Fafiński2023-04-17Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Pełen profesjonalizm, super przygotowanie merytoryczne oraz świetna atmosfera w trakcie warsztatów/szkolenia. Michal Nowak2023-04-17Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Uczestniczylem w kursie o asertywnosci w negocjacjach. Wiktor ma bogata wiedze i doswiadczenie w temacie. Podczas warsztatow moglem praktykowac wiele nowych technik asertywnosci jak "slon" , poznalem techniki manipulacji i jak sobie z nimi radzic. Bardzo pozytywne i praktyczne doswiadczenie. Polecam wspolprace z Wiktorem. Łukasz Mazurkiewicz2023-04-14Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dobrze i profesjonalnie przygotowane szkolenie, ciekawe, angażujące, inspirujące. Chętnie skorzystam ponownie. Aleksandra Jabłońska2023-03-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie z zarządzania czasem - świetne. Dużo praktycznych wskazówek które można wdrożyć z marszu, indywidualnie i w pracy zespołowej. Polecam Katarzyna Szymala2023-03-24Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam, konkretnie, jasno, sprawnie! Dużo rzeczy wprowadziłam do swojej codziennej pracy. Polecam! Krystian Kiryłowski2023-03-23Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie u Wiktora było angażujące i skłaniające do zastanowienia się nad swoimi nawykami w pracy i nie tylko! Udało się wynieść wiele cennych rzeczy z tych dwóch dni. Natalka Radecka2023-03-23Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Mateusz Rafalik2022-12-22Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem przyjemność brać udział w szkoleniu z negocji. Świetne gry symulacyjne i masa praktycznych przykładów zastosowań technik negocjacyjnych. Super kontakt z uczestnikami. Oleksandr Volianskyi2022-12-05Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wiktor jest super ekspertem w swojej branży. Wyniki to podtwierdzają. M D2022-11-28Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Kompetentny i kontaktowy trener, ciekawie poprowadzone szkolenie. Polecam.
O Mnie


Trener biznesu, psycholog, ekspert i konsultant procesów sprzedaży. Od 11 lat prowadzę szkolenia biznesowe z zakresu kompetencji sprzedażowych, obsługi klientów, negocjacji, zarządzania efektywnością własną, kompetencji menadżerskich i komunikacyjnych.
UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ DOCENIAJĄ:
koncentrację na rozwiązaniach, wiedzę psychologiczną, twardą znajomość realiów biznesowych.
Prowadzę też szkolenia w języku rosyjskim i angielskim.
Jako menedżer sprzedaży mam unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynałem karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne budowania sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy, Białorusi pozwala mi kompleksowo spojrzeć na sprzedaż niezależnie od kraju.
Od 2016 r. do 2023r. wspierałęm rozwój zespołów sprzedażowych Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji sprzedażowych.
Moje Szkolenia
- Zarządzanie sobą w czasie
- Efektywność osobista z wykorzystaniem narzędzi
- Budowanie nawyków i samomotywacja
- Outlook z zarządzaniem czasem
- Skuteczna sprzedaż w oparciu o budowanie relacji
- Sprzedaż dodatkowa – podniesienie efektywności sprzedaży
- Sprzedaż w B2B przez telefon
- Omijanie obiekcji klientów w B2B
- Obsługa klienta B2B i B2C
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- e-commerce, sztuka sprzedaży przez internet
- Google ads i sprzedaż internetowa
- Marketing w internecie
- Narzędzia cyfrowe
- Techniki negocjacyjne
- Różnice międzykulturowe w sprzedaży
- Komunikacja z trudnym klientem
- Efektywna komunikacja
- Komunikacja i współpraca w organizacji
- Delegowanie i feedback
- Follow up – trudne rozmowy z pracownikami
- First Time Manager