trener negocjacje zarządzanie czasem wiktor sawoniaka

Cześć,
nazywam się Wiktor Sawoniaka

i od 11 lat skutecznie rozwijam kompetencje uczestników moich szkoleń

O TO CO MÓWIĄ UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ

O Mnie

wiktor sawoniaka google
wiktor sawoniaka szkolenie zarządzanie

Trener biznesu, psycholog, ekspert i konsultant procesów sprzedaży. Od 11 lat prowadzę szkolenia biznesowe z zakresu kompetencji sprzedażowych, obsługi klientów, negocjacji, zarządzania efektywnością własną, kompetencji menadżerskich i komunikacyjnych.

UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ DOCENIAJĄ:

koncentrację na rozwiązaniach, wiedzę psychologiczną, twardą znajomość realiów biznesowych.

Prowadzę też szkolenia w języku rosyjskim i angielskim.

Jako menedżer sprzedaży mam unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynałem karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne budowania sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy, Białorusi pozwala mi kompleksowo spojrzeć na sprzedaż niezależnie od kraju.

Od 2016 r. do 2023r.  wspierałęm rozwój zespołów sprzedażowych Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji sprzedażowych.

Moje Szkolenia

  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Efektywność osobista z wykorzystaniem narzędzi
  • Budowanie nawyków i samomotywacja
  • Outlook z zarządzaniem czasem
  • Skuteczna sprzedaż w oparciu o budowanie relacji
  • Sprzedaż dodatkowa – podniesienie efektywności sprzedaży
  • Sprzedaż w B2B przez telefon
  • Omijanie obiekcji klientów w B2B
  • Obsługa klienta B2B i B2C
  • Budowanie długofalowych relacji z klientem
  • e-commerce, sztuka sprzedaży przez internet
  • Google ads i sprzedaż internetowa
  • Marketing w internecie
  • Narzędzia cyfrowe
  • Techniki negocjacyjne
  • Różnice międzykulturowe w sprzedaży
  • Komunikacja z trudnym klientem
  • Efektywna komunikacja
  • Komunikacja i współpraca w organizacji
  • Delegowanie i feedback
  • Follow up – trudne rozmowy z pracownikami
  • First Time Manager
Zapytanie o szkolenie dla zespołu
Forma zgłoszenia na szkolenie zespołowe